Wachttijden

 

Hier kunt u zien of er op dit moment een wachttijd bestaat langer dan de toegestane 4 weken tussen aanmelding en eerste afspraak binnen de gbggz bij PPKH. Deze wachttijd kan in bepaalde periodes  afhankelijk zijn van bij welke maatschappij u verzekerd bent.

 

Wij werken deze bladzijde zeer regelmatig bij. Staat uw verzekering onder het onderstaande kopje "Er is nu bij PPKH een wachttijd voor:" neem dan contact op met ons secretariaat (tel: 0455355035). Zij zullen u graag vertellen hoe u (elders) sneller met een behandeltraject binnen de gbggz kunt starten of toch zelf kiest om op onze wachtlijst geplaatst te worden.

 

Er is nu bij PPKH een wachttijd voor: (bijgewerkt 01-06-2017) :

Wij kunnen op dit moment helaas niet voldoen aan een plaatsing voor intake binnen 4 weken nadat u ons belt voor een afspraak en ook niet om uw behandeling te starten binnen 10 weken na intake. Dit betekent dat wij op dit moment een gehele aanname-stop hebben.

Heeft u een verwijzing van uw huisarts / bedrijfsarts ontvangen en wilt u een behandeling in de GBGGZ starten kunt u ons bellen en zal ons secretariaat u wegwijs maken hoe u het snelste (elders) in behandeling kunt komen (tel: 045-5355035).

 

Wanneer u een eventuele wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).